Markat media je Osnovana 2010. godine sa idejom da vam ponudi više, bolje, drugačije. mi smo marketing agencija sa drugačijim pristupom, postojimo punih devet godina. to je jedan od razloga zbog čega poštujemo vaše želje i ispunjavamo rokove. raznovrsnost brendova sa kojima radimo daje nam snagu i podršku da gledamo napred i radimo na stalnom napretku i razvoju. naš moto: „za pravu ideju nema malog budžeta“.
Naš neumoran i kreativan tim osmehom boji vaš dan u radostan…
Planiranje i Markat media
Kada se govori o marketingu i planiranju nemoguće ih je razdvojiti. Zato što ne mogu jedno bez drugog. Oni su zajedno svuda, ruku pod ruku. Pre nego što postanemo previše ozbiljni i poslovni, važno je napomenuti da je za oba ova segmenta neophodna kreativnost. Ta razigrana i vesela kreativnost koja nam omogućava da svakodnevno pomeramo granice sopstvenog poslovanja.
Planiranje kao nezaobilazan deo svakog poslovnog procesa kod nas ima jednu razigranu, ali opet ozbiljnu i posvećenu notu. Pored standardnog i svakodnevnog planiranja kod nas se odvija još jedan njegov oblik… Pogodili ste! Media planning kao sastavni deo marketing strategije.
Medija planiranje se zasniva na prikupljanju činjenica o proizvodu, tržištu na kome se proizvod plasira (ciljnoj grupi, trenutnoj poziciji proizvoda i njegovim mogućnostima) kao i činjenicAMA o medijima koje prate ciljne grupe. Treba obratiti posebnu pažnju na odabir medija, period oglašavanja i troškove medijske/reklamne kampanje.
Reklamna/medijska kampanja sadrži tri osnovna elementa: istraživanje, kreativu i medija plan.
Disciplina, red, rad, rok, kreativnost, inovativnost, poštovanje, trend, standard, uspeh, opstanak i rast. Poslovna posvećenost dok vodimo vaš brend ka uspehu. Zajednički razvoj uz konstantnu inovaciju i napredak bez odstupanja i odustajanja od osnovnih načela. „Moguće je, kada je Vaš cilj u našim rukama.“